המדריך השלם למשלם המיסים

אירופה VS ארה"ב – איפה עדיף לעבוד

מי מאיתנו לא דמיין את עצמו יוצא מהמשרד בסוף יום עבודה, והולך לטייל לאורך השאנז אליזה בפריז בדרכו הביתה? או אולי בשדרה החמישית בניו יורק? זוהי המציאות של לא מעט ישראלים, שהחליטו לעבור לגור ולעבוד בחו"ל. השאלה שיש לשאול, לפני שמחליטים על מעבר, היא האם עדיף לעבוד באירופה או בארה"ב?

עבודה באירופה

יתרונות

חלקן הגדול של מדינות אירופה מעניקות תנאים סוציאליים מתקדמים ומפותחים לעובדים בהן, ושעות העבודה בהן קצרות יחסית לישראל (לפי בדיקת ארגון ה- OECD בשנת 2018, המדינות בהן עובדים את מספר השעות המועטות ביותר בעולם הן הולנד, נורבגיה, דנמרק, גרמניה ושוויץ – כולן מדינות אירופאיות).

יתרון נוסף בעבודה באירופה הוא שהמטבע ברוב המדינות שבה הוא אחיד – היורו, והוא נחשב לרוב למטבע חזק ויציב. מרבית המדינות באירופה חברות באמנת שנגן, שמאפשרת מעבר חופשי בין המדינות ללא צורך בהחתמת דרכון או ויזה. לכן, עבודה באירופה תוכל להעניק לכם גם ערך מוסף – יצירת קשרים עסקיים עם מדינות אירופאיות רבות בקלות, וכן אפשרות לטייל ברחבי אירופה בזמנכם הפנוי.

חסרונות

אחד החסרונות המרכזיים בעבודה באירופה הוא הצורך בויזת עבודה, על מנת לעבוד ביבשת באופן חוקי. לאור ההגירה ההמונית ליבשת שחלה בשנים האחרונות, חלק מהמדינות הפכו לחשדניות כלפי מהגרי העבודה שמגיעים אליהן – וייתכן כי ההליך לקבלת הויזה יהיה ארוך מהרגיל.

יש לציין שלא מומלץ לעבוד בצורה לא חוקית ללא ויזת עבודה, שכן במידה ותתפסו על ידי משטרת ההגירה – העונש עשוי להיות גירוש מיידי וסירוב כניסה ליבשת לשנים רבות.

עבודה בארה"ב

יתרונות

ארה"ב ידועה כארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, המדינה בה הכל קורה והכל מגיע בגדול – גורדי שחקים עצומים, פארקים ענקיים, אינספור קניונים וחנויות. בארה"ב תוכלו למצוא עבודה כמעט בכל תחום שתרצו.

התחום המוביל אצל הישראלים הוא תחום המכירות – וכנראה שתופתעו לגלות את הקלות היחסית שבה אפשר למכור לאמריקאים (הם לרוב פשוט באים מוכנים לקנות כל דבר שתציעו להם!).

חסרונות

כמו באירופה, גם בארה"ב אתם תידרשו להוציא ויזת עבודה על מנת לעבוד באופן חוקי. קבלת הויזה עשויה להיות אף מסובכת יותר מאשר באירופה, שכן אתם תידרשו להציג הוכחות לכך שאתם מתכוונים לחזור לישראל בסיום העבודה, ולא להשתקע בארה"ב.

מעוניינים לעבוד באירופה או בארה"ב? או אולי להרחיב את החברה שלכם למדינות אלו?

במידה ותמיד חלמתם לעבוד בחו"ל, אך תמיד חיכיתם לרגע המתאים לעשות זאת – הרגע הזה יכול להיות ממש עכשיו!

חברת אדקו ישראל תוכל לעזור לכם להגשים את החלום, ולבצע רילוקיישן לכם או לחברה שבבעלותכם – ולהרחיב את תחום הפעילות שלה לחו"ל. חברת אדקו תדאג לכל הפרוצדורה והבירוקרטיה שכרוכה במעבר (כמו גם לגיוס העובדים המקומיים ודאגה לרווחתם), ואתם תוכלו לעבוד בראש שקט ונקי.

ארה"ב

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא
משכנתאות
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא

נתונים שהגיעו לידינו לאחרונה הראו שמספר מסורבי המשכנתא עלה באופן ניכר בחודשים האחרונים. עובדה מצערת זו גרמה לנו לכתוב את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את הנושא למודעות ולהפחית את הסיכוי

לייעל את העסק שלך
עסקים
איך לייעל את העסק ב-3 צעדים פשוטים

רוצים לחסוך זמן, כסף ולשפר את תוצאות העסק? בעולם העסקי התחרותי של היום, יעילות היא המפתח להצלחה. ייעול תהליכים, ניהול נכון וחיסכון בזמן יאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת –

4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות
ביטוחים
4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לרכוש ביטוח בריאות פרטי, לפני שאתם עושים את הצעד הזה חשוב לבדוק מה הביטוח שהכי מתאים לכם. כל חברות הביטוח הגדולות בארץ מציעות ביטוח

קבלת רישיון עסק
עסקים
קבלת רישיון עסק ב – 5 צעדים פשוטים

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע עבור כל בעל עסק. היא מבטיחה, שהעסק עומד בכל הקריטריונים שהוגדרו על ידי הרשויות והגורמים השונים הרלוונטיים לעסק. עם זאת, תהליך קבלת רישיון עסק

החזר מס
מיסים
מה זה החזר מס ומי זכאי?

החזר מס הוא סכום כסף שמוחזר לכם על ידי רשות המיסים, לאחר ששילמתם יותר מס ממה שהייתם צריכים לשלם. מצב זה יכול להתרחש מכמה סיבות. המאמר יסביר מהו החזר מס,