המדריך השלם למשלם המיסים

אל תצאו פראיירים! כך תתנהלו מול חברת הביטוח

חברות הביטוח מעוניינות למשוך אליהן כמה שיותר לקוחות. לצורך כך החברות אמנם מוזילות מחירים, משנות הרכבי פוליסות וכו'. אך כדי ליהנות מכל הטוב הזה, חשוב להיות בעלי ידע מקצועי בתחום. כי אם לא תבינו בתחום, איך תדעו לעמוד על מה שמגיע לכם? איך תדעו מה משתלם יותר ממה? המחיר שתשלמו הוא מרכיב קטן מתוך המרכיבים לבדיקת כדאיות הפוליסה. בדיוק לכן חשוב שתדעו איך נכון להתנהל מול חברות הביטוח.

 

רוכשים ביטוח דרך סוכן ביטוח

לא פעם מבוטח מגלה שהוא משלם כבד מידי כאשר הוא רוכש ביטוח ישירות מחברות הביטוח. הרי במקרה של תביעה, חברות ביטוח רבות מנסות להתנער מאחריות ואם אין מישהו מקצועי שיעמוד עליהן, הן לא יפצו את המבוטח. סוכן ביטוח ימנע ממכם את עוגמת הנפש הזו והוא יסייע לכם בכל צרה שלא תבוא, לממש את מלוא זכויותיכם המגיעות לכם מהביטוח.

חשוב לציין כי מחירי פוליסות ביטוח עשויות להיות זולות יותר כאשר הן נמכרות על ידי סוכני ביטוח מקושרים לחברות הביטוח. הרי לסוכן הביטוח יש "מילה" מול חברת הביטוח ובגלל שהוא רוכש מהם יום יום פוליסות, הוא יכול לקבל מחירים טובים יותר לביטוחים השונים. רכישת ביטוח דרך סוכן מקנה לכם ליווי מקצועי לאורך כל התקופה.

 

לא נרדמים על המשמר

ענף הביטוח מתפתח משנה לשנה, רפורמות נכנסות, מחירים משתנים ופוליסות מתעדכנות. שינויים אלו מובילים למצב בו ביטוחים שנמכרו בעבר יכולים להפוך ללא כדאיים כל עוד וניתן לרכוש ביטוח מקיף יותר, במחיר טוב יותר. לכן, אחת לתקופה של שנתיים וחצי מומלץ לערוך בדיקת ביטוחים קיימים. תוכלו להפיק דו"ח המפרט את הביטוחים שלכם דרך אתר הר הביטוח הבטוח https://thesafeharb.co.il.

לאחר שתקבלו את דו"ח הנתונים המקיפים על פוליסות הביטוח שלכם, תוכלו לראות אם יש לכם כפל ביטוחים, או שאולי אתם משלמים מחיר יקר על ביטוח שניתן לרכוש במחיר נמוך יותר. ישנם מקרים בהם מבוטחים משלמים על ביטוחים שהם כבר לא צריכים. זה יכול להיות ביטוח מבנה על נכס שכבר לא נמצא בבעלות המבוטח וכדומה.

 

מנהלים משא ומתן מול חברת הביטוח

אמנם ענף הביטוח הוא לא שוק צעקני בו כל רוכל מודיע על מרכולתו. אך אם תרצו, תוכלו לדמות את ענף הביטוח לשוק מעונב ומוקפד. אמנם משא ומתן להוזלת ביטוח לא יתנהל בצורה צעקנית ואגרסיבית. אך הוא יתקיים כדי להוזיל את מחיר הביטוח בצורה אסרטיבית ומכובדת. אם אתם נעזרים בסוכן ביטוח, אתם יכולים להיות רגועים, הוא יעשה עבורכם את העבודה הכי טוב שיכול להיות.

 

לסיכום

לאף אחד אין כוח לריב מול חברות הביטוח. בפרט לא כשמדובר באזרח קטן מול גוף פיננסי ענק. בדיוק לכן חשוב להיעזר בשירותי סוכן ביטוח, כפי שסיכמנו כאן. בהצלחה.

חברת ביטוח

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא
משכנתאות
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא

נתונים שהגיעו לידינו לאחרונה הראו שמספר מסורבי המשכנתא עלה באופן ניכר בחודשים האחרונים. עובדה מצערת זו גרמה לנו לכתוב את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את הנושא למודעות ולהפחית את הסיכוי

לייעל את העסק שלך
עסקים
איך לייעל את העסק ב-3 צעדים פשוטים

רוצים לחסוך זמן, כסף ולשפר את תוצאות העסק? בעולם העסקי התחרותי של היום, יעילות היא המפתח להצלחה. ייעול תהליכים, ניהול נכון וחיסכון בזמן יאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת –

4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות
ביטוחים
4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לרכוש ביטוח בריאות פרטי, לפני שאתם עושים את הצעד הזה חשוב לבדוק מה הביטוח שהכי מתאים לכם. כל חברות הביטוח הגדולות בארץ מציעות ביטוח

קבלת רישיון עסק
עסקים
קבלת רישיון עסק ב – 5 צעדים פשוטים

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע עבור כל בעל עסק. היא מבטיחה, שהעסק עומד בכל הקריטריונים שהוגדרו על ידי הרשויות והגורמים השונים הרלוונטיים לעסק. עם זאת, תהליך קבלת רישיון עסק