המדריך השלם למשלם המיסים

דורות עילית – סקירה מלאה

אולי עדיין לא יצא לכם לשמוע על דורות עילית, ויש לכך סיבה, מדובר על התיישבות חדשה.

אבל רגע אחד לפני שאתם מפנים מבט ועוברים הלאה, כדאי מאוד להכיר את ההתיישבות החדשה והמיוחדת הזאת שהולכת להיות העיר המדוברת ביותר.

דורות עילית הופכת בסערה גדולה את כל מה שדובר עליו עד עכשיו בהתיישבות חדשה וזוכה לסיקור נרחב בעיקר בקרב הקהל החרדי שכבר יודע היטב שהתיישבות חרדית מגוונת היא דבר חשוב לצורך שמירה על הצביון ועל היכולת לקיים חיי משפחה בהתאם להלכה ולקבל דיוק את מה שצריך בתוך עיר אחת שנותנת מענה מלא לצורך קיום כל המצוות.

כחלק מהסיקור הנרחב אשר מתחיל על העיר דורות עילית עלתה כתבה גם באתר ביזנעס (מי שרוצה לקרוא עוד על הכתבה שעלתה באתר ביזנעס יכול פשוט לעבור לכתבה על דורות עילית בביזנעס ולהבין בדיוק עד כמה קיימת תשואה גבוה בהשקעה בעיר כזאת מיוחדת).

 

סקירה על העיר דורות עילית

אוכלוסייה

מבחינת האוכלוסייה, העיר מיועדת בעיקר להקל חרדי, מה שאומר שכל מי שחלק מהקהל החרדי כבר יודע את המשמעות של לגור במקום שכל האוכלוסייה חרדית במלאה.

היום הרבה מאוד חרדים נאלצים לגור במקומות אשר מקשים עליהם, אם זה מבחינת כשרות בכל מיני מקומות בהם מגישים מזון, בעיר שכולה חרדית ניתן ללכת ולהיות בטוחים שכל רכישה שתבצעו במאפיה או כל מקום אחר תהיה בעלת כשרות מלאה.

 

מיקום

המיקום של העיר דורות עילית הוא מיקום אסטרטגי מעולה, מדובר על עיר הממוקמת באזור מזרח גוש דן, ובמרחק של פחות מ 15 דקות מצומת מורשה, כלומר אתם יכולים לא רק להנות מיישוב חרדי מלא, אלא גם להנות מכל היתרונות הרבים של קרבה מלאה לאזור גוש דן.

השקעות בנדל"ן בעיר דורות עילית

כל עיר חדשה שרק קמה, היא ההזדמנות הטובה ביותר להשקעה, שאנו משקיעים בנדל"ן הדבר הראשון החשוב ביותר, הוא קודם כל להבין שנדל"ן היא השקעה לטווח ארוך ולמספר שנים.

ככל שהעיר תתחיל יותר להתמלא ולהתאכלס מבחינת אנשים שיבואו לגור בה, הערך של הדירות רק ירקיע שחקים.

קיימת סטיגמה האומרת שהאוכלוסייה החרדית היא אוכלוסייה ללא יכולת כלכלית גבוה, אבל בשנת 2020 התמונה בישראל משתנה מאוד, היום הקהל החרדי משולב בהמון תעשיות מתקדמות ומקצועות בעלי הכנסה גבוה, כגון עורכי דין רבים, מתכנתים העובדים בסביבת הייטק מתקדמת.

בנוסף כהשקעה בנדל"ן היום בישראל היא אחת ההשקעות הדורשות הון עצמי גבוה במיוחד, רק עיר אשר נמצאת בבנייה היא הדרך היחידה להשקיע בנדל"ן ללא צורך בהון עצמי גדול, אם כי גם ההכנסה תהיה יותר נמוכה בטווח הקצר, אך השקעה בנדל"ן לא כוללת בתוכה רק את אחוז התשואה החודשי, אלא חישוב של עליית שווי הנכס.

בנכס חדש, עליית השווי היא עיקר התשואה, מה שאומר שדירה או קרקע הנקנים היום בדורות עילית בהמשך לקצב הגדילה של האוכלוסייה החרדית מהווים את מסלול ההשקעה הכדאי ביותר.

שעון ומטבעות

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
החזר מס הכנסה
החזרי מס בישראל

למרות שכולנו רגילים לשלם מיסים מאוד גבוהים במדינה, חשוב לדעת שברגעים מסוימים ובמצבים ספציפיים מגיעים לנו החזרים. אם, לדוגמא, אדם פוטר מעבודתו ובמשך כמה חודשים

המשך קריאה >>
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא
משכנתאות
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא

נתונים שהגיעו לידינו לאחרונה הראו שמספר מסורבי המשכנתא עלה באופן ניכר בחודשים האחרונים. עובדה מצערת זו גרמה לנו לכתוב את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את הנושא למודעות ולהפחית את הסיכוי

לייעל את העסק שלך
עסקים
איך לייעל את העסק ב-3 צעדים פשוטים

רוצים לחסוך זמן, כסף ולשפר את תוצאות העסק? בעולם העסקי התחרותי של היום, יעילות היא המפתח להצלחה. ייעול תהליכים, ניהול נכון וחיסכון בזמן יאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת –

4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות
ביטוחים
4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לרכוש ביטוח בריאות פרטי, לפני שאתם עושים את הצעד הזה חשוב לבדוק מה הביטוח שהכי מתאים לכם. כל חברות הביטוח הגדולות בארץ מציעות ביטוח

קבלת רישיון עסק
עסקים
קבלת רישיון עסק ב – 5 צעדים פשוטים

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע עבור כל בעל עסק. היא מבטיחה, שהעסק עומד בכל הקריטריונים שהוגדרו על ידי הרשויות והגורמים השונים הרלוונטיים לעסק. עם זאת, תהליך קבלת רישיון עסק