המדריך השלם למשלם המיסים

3 דרכים לביצוע איתור נזילות בנכס להשקעה

כאשר מדובר על רכישת נכס להשקעה, חשוב לבצע בו בדיקות שונות לתקינות הצנרת

ולאיתור נזילות – עוד בטרם שהנכס מתחיל להתאכלס.

בדיקות אלו עשויות למנוע תקריות לא נעימות בעתיד, כאשר השוכרים לעתיד יפנו אליכם

בכל פעם שישנה תקלה בצנרת או נזילה בבית.

באילו דרכים ניתן לבצע איתור נזילות מקצועי?

איתור נזילות באמצעות שימוש במצלמה טרמית

מצלמה טרמית היא מצלמה ייחודית, שמסוגלת להבחין בין הפרשי טמפרטורות באלמנטים הנבדקים. כאשר מבצעים איתור נזילות, מאתר הנזילות מזרים מים חמים לצינורות הבית, ולאחר מכן בוחן את הממצאים במצלמה הטרמית. במידה וישנה נזילה מהצנרת, היא תראה במצלמה הטרמית בתור כתם אדום גדול – וכך ניתן לאתר את המיקום המדויק של הנזילה.

איתור נזילות דרך שימוש בגז

מאתר הנזילות יכול להחדיר גז ירוק לצנרת – גז שמורכב מחנקן (כ- 95%) ומימן (כ- 5%). לאחר החדרת הגז, מאתר הנזילות משתמש במכשיר בעל חיישנים ייחודיים, שמסוגל לאתר את המיקום בו ישנה נזילה בצנרת.

ייתכן ששימוש בגז עלול להישמע מסוכן לשימוש – אך לא כך הדבר. כל עוד השימוש נעשה בידי מאתר נזילות מקצועי ומנוסה, אין כל סכנה בטיחותית או בריאותית לשימוש בגז הירוק. השימוש בו הוא רווח לאיתור נזילות, ועומד בכל הסטנדרטים המחמירים הנדרשים.

איתור נזילות תוך שימוש במכשיר אקוסטי

המכשיר האקוסטי מכיל רכיבים המסוגלים לשמוע את הנעשה בתוך צינורות המים שבבית, וכך לזהות אם ישנה נזילה מהצנרת – תוך איתור המיקום המדויק שלה.

האם כדאי לבצע איתור נזילות עוד לפני רכישת הנכס?

התשובה לשאלה זו היא חיובית, באופן חד משמעי. בדיקה מוקדמת עשויה לחסוך לכם עלויות רבות ועוגמת נפש – כך תוכלו למנוע מראש נזילות והצפות של הבית, ו"לבטח" את עצמכם מפני הפתעות לא נעימות בעתיד.

מדוע כדאי לבצע את איתור הנזילות רק באמצעות מאתר נזילות מקצועי?

כל המכשירים בהם ניתן להשתמש לביצוע איתור נזילות הם מכשירים ייחודיים ומתקדמים, שהיתרון הבולט ביותר בהם הוא שניתן להשתמש בהם מבלי לגרום להרס או לנזק למבנה הבית. המכשירים מייתרים את הצורך בחשיפה פיזית של הצנרת, וכך נחסכת מכם התעסקות עם שבירת קירות, הרמת מרצפות ועוד.

עם זאת, חשוב להדגיש כי הגורם המוסמך להשתמש במכשירים האלו (ובייחוד בשימוש בגז לגילוי נזילות) הוא רק מאתר נזילות מקצועי. רק לגורם המקצועי יש את הידע, הניסיון והמיומנות הנדרשת לשימוש במכשירים האלו בצורה היעילה והאיכותית ביותר. גם מבחינה טכנית, לאדם שאינו עוסק בגילוי נזילות מדי יום ככל הנראה לא יהיו את המכשירים המתקדמים שמאפשרים את גילוי הנזילה "מרחוק".

על כן, כאשר אתם רוכשים נכס חדש למטרות השקעה או למטרות מגורים, מומלץ תמיד להזמין מאתר נזילות מקצועי שיבצע בדיקת נזילות בנכס – עוד בטרם האכלוס של הנכס.

 

איש אינסטלציה

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא
משכנתאות
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא

נתונים שהגיעו לידינו לאחרונה הראו שמספר מסורבי המשכנתא עלה באופן ניכר בחודשים האחרונים. עובדה מצערת זו גרמה לנו לכתוב את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את הנושא למודעות ולהפחית את הסיכוי

לייעל את העסק שלך
עסקים
איך לייעל את העסק ב-3 צעדים פשוטים

רוצים לחסוך זמן, כסף ולשפר את תוצאות העסק? בעולם העסקי התחרותי של היום, יעילות היא המפתח להצלחה. ייעול תהליכים, ניהול נכון וחיסכון בזמן יאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת –

4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות
ביטוחים
4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לרכוש ביטוח בריאות פרטי, לפני שאתם עושים את הצעד הזה חשוב לבדוק מה הביטוח שהכי מתאים לכם. כל חברות הביטוח הגדולות בארץ מציעות ביטוח

קבלת רישיון עסק
עסקים
קבלת רישיון עסק ב – 5 צעדים פשוטים

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע עבור כל בעל עסק. היא מבטיחה, שהעסק עומד בכל הקריטריונים שהוגדרו על ידי הרשויות והגורמים השונים הרלוונטיים לעסק. עם זאת, תהליך קבלת רישיון עסק

החזר מס
מיסים
מה זה החזר מס ומי זכאי?

החזר מס הוא סכום כסף שמוחזר לכם על ידי רשות המיסים, לאחר ששילמתם יותר מס ממה שהייתם צריכים לשלם. מצב זה יכול להתרחש מכמה סיבות. המאמר יסביר מהו החזר מס,