המדריך השלם למשלם המיסים

האם דרכון אירופאי יכול לסייע למצב הכלכלי?

דרכון אירופי יכול להוות מקפצה כלכלית משמעותית למי שמעוניין ברילוקיישן, המשכורות המוצעות במדינות אירופה נחשבות לגבוהות למדי ומי שיוכל לאתר עבודה באמצעות הדרכון האירופי יוכל למצוא עבודה מכניסה, אז האם דרכון אירופאי יכול לסייע למצב הכלכלי?

 

יתרונות של החזקת דרכון אירופי

החזקה של דרכון אירופי מאפשרת לבעליו לעבוד בכל אחת ממדינות אירופה, במסגרת ההסכמים שהביאו להקמת האיחוד האירופי, אישרו מדינות האיחוד לאזרחים של כל אחת ואחת מהמדינות החברות באיחוד לעבוד בהן, ללא תלות באזרחות הספציפית של האזרח האירופי.

כמו כן, מדינות האיחוד האירופי מציעות תנאים סוציאילים נהדרים לאזרחים שלה, הזכויות של האזרח האירופי בחלק מהתחומים נחשבים לטובים בעולם, כך יוצא שהחסכון בהוצאות עבור בריאות, חינוך ורווחה נמוכים משמעותית בקרב אזרחי אירופה ביחס לאזרחי המדינה.

יתרון אחר של הדרכון האירופי הוא העובדה שמדינות האיחוד מאפשרות לאזרחיהן לימודים בחינם או במחיר סמלי ביותר באוניברסיטאות רבות ברחבי האיחוד, החיסכון שיכול להיווצר יכול להיות אדיר בטווח הארוך.

שוק העבודה האירופי נחשב לשוק עבודה מאוד ידידותי לעובד, המשכורות גבוהות באופן יחסי, כאשר בחלק מהמדינות השכר הממוצע עולה על השכר הממוצע בישראל בשיעור של כ-100 אחוז ותנאי ההעסקה באיחוד נחשבים לטובים בהרבה.

מספר שעות העבודה בכל שבוע באיחוד האירופי נמוך באופן משמעותי ביחס לישראל, בה בממוצע כל עובד נמצא בעבודה כ-45 שעות בשבוע בעוד שבחלק ממדינות האיחוד שעות העבודה הממוצעות בכל שבוע עומדות על כ-35 שעות עבודה ואף נמוך מכך.

 

השתכנעתם? זאת הדרך הטובה ביותר להוצאת דרכון אירופי

הדרך הבטוחה ביותר והפשוטה ביותר לדרכון אירופי עבור מי שאין להם שורשים מובהקים באחת ממדינות האיחוד היא הוצאת דרכון פורטוגלי, דרכון פורטוגלי מאפשר לבעליו לקבל אזרחות למדינה ולהפוך, הלכה למעשה לאזרח של האיחוד האירופי.

אזרחי פורטוגל נהנים מכל ההטבות והזכויות שמגיעות לתושבי מדינות האיחוד כך שהדרכון הפורטוגלי יכול לשמש כמקפצה כלכלית משמעותית, חשוב להבין, החזקת הדרכון הפורטוגלי פותחת את שערי כל המדינות החברות באיחוד האירופי, כך שמי שמוציא אותו לא מוגבל לפורטוגל בלבד.

ממשלת פורטוגל אישרה לפני מספר שנים חוק שמאפשר ליהודים שיוכלו להוכיח קשר למגורשי ספרד לקבל אזרחות במדינה, המדינה קבעה מספר קריטריונים לקבלת האזרחות, בין ביתר היא פרסמה רשימות של שמות משפחה רלוונטיים ומדינות מוצא שאליהן היגרו המגורשים.

מי שיוכל להוכיח קשר לצאצי המגורשים מספרד שגורשו בזמן האינקוויזיציה יוכל להגיש בקשה לקבלת דרכון פורטוגלי, מי שבוחר לפתוח בהליך צריך למצוא תעודות רבות שיוכיחו את הזיקה שלו לפורטוגל וכן הוא ייאלץ למלא טפסים רבים של ממשלת פורטוגל.

לאור הקושי לנהל את התהליך באופן עצמאי אנחנו ממליצים לפנות למשרד עורכי דין על מנת שיוכל לבצע את העבודה הקשה עבורכם, להפוך את התהליך לקל וחלק יותר ולאפשר לכם להתרכז בשדרוג המצב בכלכלי שלכם!

דרכון חתום

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא
משכנתאות
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא

נתונים שהגיעו לידינו לאחרונה הראו שמספר מסורבי המשכנתא עלה באופן ניכר בחודשים האחרונים. עובדה מצערת זו גרמה לנו לכתוב את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את הנושא למודעות ולהפחית את הסיכוי

לייעל את העסק שלך
עסקים
איך לייעל את העסק ב-3 צעדים פשוטים

רוצים לחסוך זמן, כסף ולשפר את תוצאות העסק? בעולם העסקי התחרותי של היום, יעילות היא המפתח להצלחה. ייעול תהליכים, ניהול נכון וחיסכון בזמן יאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת –

4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות
ביטוחים
4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לרכוש ביטוח בריאות פרטי, לפני שאתם עושים את הצעד הזה חשוב לבדוק מה הביטוח שהכי מתאים לכם. כל חברות הביטוח הגדולות בארץ מציעות ביטוח

קבלת רישיון עסק
עסקים
קבלת רישיון עסק ב – 5 צעדים פשוטים

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע עבור כל בעל עסק. היא מבטיחה, שהעסק עומד בכל הקריטריונים שהוגדרו על ידי הרשויות והגורמים השונים הרלוונטיים לעסק. עם זאת, תהליך קבלת רישיון עסק

החזר מס
מיסים
מה זה החזר מס ומי זכאי?

החזר מס הוא סכום כסף שמוחזר לכם על ידי רשות המיסים, לאחר ששילמתם יותר מס ממה שהייתם צריכים לשלם. מצב זה יכול להתרחש מכמה סיבות. המאמר יסביר מהו החזר מס,