המדריך השלם למשלם המיסים

האם להשקיע בדירה משופצת או בדירה חדשה?

בישראל של 2019 ובעוד רגע 2020 המציאות היא לא בדיוק זולה. חיי היום יום שלנו מלאים בהוצאות כמו חשבונות, שכר דירה, קניות, תדלוק ועוד, אבל למרות כל אלו – לפעמים גם רוצים להתחדש. כחלק מהתחדשות אפשר לקנות בגד חדש או נעליים חדשות כדי להרגיש יותר טוב עם עצמנו, אבל לפעמים יש צורך להתחדש גם בדירה. נשאלת השאלה האם להשקיע בדירה משופצת או בדירה חדשה? עליה נענה במאמר הבא.

דירה משופצת – יתרונות וחסרונות

אז האם להשקיע בדירה משופצת או בדירה חדשה? נתחיל מלמנות את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהבחירות.

ההחלטה ללכת על דירה משופצת היא החלטה הגיונית. ראשית כל, סביר להניח שהיא זולה יותר מדירה חדשה. דירה משופצת בתוך בניין ישן היא דירה שמבחוץ אי אפשר בכלל לדמיין מה קורה בה בפנים, וכיף להשקיע בקומקום שאתם יודעים בדיוק מה יש בו, כמו שאומר המשפט המפורסם.

מצד שני, הדירה אולי משופצת אך בבניינים ישנים היא עדיין תהיה תלויה במערכות הישנות כמו מערכת האינסטלציה של הבניין. אז מצד אחד יש לכם רצפות חדשות ונוצצות, אבל עלולה להיות לכם בהחלט סתימה בשירותים מדי פעם לפעם.

 

דירה בעת שיפוץ

 

דירה חדשה – יתרונות וחסרונות

על דירה חדשה לא בטוח שצריך להכביר במילים. דירה חדשה היא בבניין חדש, כלומר הכל חדש – מערכות אינסטלציה מצוחצחות, חזות הבניין מבריקה ועוד. מצד שני בכל הנוגע בהוצאות – מדובר על הוצאה בכלל לא קטנה.

קודם כל מחיר הדירה החדשה שבבניין החדש הוא ככל הנראה גבוה מאוד, בוודאי כשמדובר באיזורים מרכזיים בארץ. אבל מעבר לכך, מס רכישה, עורך דין שיעבור על החוזה ויעזור לכם לסגור את העסקה, דמי ניהול של הבניין החדש ועוד – כל אלו עלולים לתת לכם ביס גדול מאוד בכיס.

האם להשקיע בדירה משופצת או בדירה חדשה?

אז האם להשקיע בדירה משופצת או בדירה חדשה בעיקר תלוי במצב הכלכלי שלכם ומהציפיות שלכם מהדירה אליה אתם עוברים. אם אתם יכולים לחיות בלב שלם עם העובדה שדירה משופצת תביא איתה גם בעיות מדי פעם – לכו על דירה משופצת וגם תוכלו לחסוך כמה מאות אלפי שקלים.

אם אתם רוצים משהו חדש מהניילונים ויש לכם את האפשרות – לכו על דירה חדשה. ככה תוכלו להנות, לפחות בשנים הראשונות, מקרוב ל-100% חיים שקטים ונעימים מבחינת תקלות או דברים בלתי מתוכננים שמתרחשים פתאום.

כל דירה אפשר לשנות

בין אם בחרתם בדירה משופצת או בדירה חדשה, דעו שיש באפשרותכם תמיד לשנות ולשדרג. שברו קירות כדי לפתוח חללים, שלבו פרקטים ולא רק רצפות, חדשו את הריהוט, סיידו את הקירות, ובקיצור – בחרו ועשו רק מה שעושה לכם טוב. הכי חשוב שתרגישו בבית.

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
סגירת חובות ראשית
משכנתא לסגירת הלוואות

משכנתא לסגירת הלוואות היא האופציה הטובה ביותר הקיימת כיום במערכת הפיננסית וזאת באמצעות תהליך פשוט יחסית אשר צריך להיות מלווה ע"י יועץ משכנתאות המומחה לתחום.

המשך קריאה >>
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים
קבלת רישיון עסק
עסקים
קבלת רישיון עסק ב – 5 צעדים פשוטים

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע עבור כל בעל עסק. היא מבטיחה, שהעסק עומד בכל הקריטריונים שהוגדרו על ידי הרשויות והגורמים השונים הרלוונטיים לעסק. עם זאת, תהליך קבלת רישיון עסק

החזר מס
מיסים
מה זה החזר מס ומי זכאי?

החזר מס הוא סכום כסף שמוחזר לכם על ידי רשות המיסים, לאחר ששילמתם יותר מס ממה שהייתם צריכים לשלם. מצב זה יכול להתרחש מכמה סיבות. המאמר יסביר מהו החזר מס,

בעיות של גברים במיטה
למבוגרים
4 מיתוסים על בעיות של גברים במיטה

ניתן לשמוע על לא מעט מיתוסים הקשורים לבעיות של גברים במיטה, אך חשוב לדעת להבדיל בין מיתוסים למציאות. אומנם נכון כי חלק גדול מהגברים סובל מבעיות בתפקוד המיני, אך חשוב

חֲלִיפַת עֶרֶב
כללי
מה יותר יקר: לעשן סיגריות או לצרוך קנאביס?

השכיחות של הקנאביס גוברת מיום ליום, כאשר לא מעט אזרחים בישראל מחזיקים ברישיון לצריכת קנאביס. בניגוד לסיגריות שאותן כל אחד יכול לעשן וכנראה שההשפעה שלהן היא בעיקר שלילית, כאשר אנחנו

מה זה דרופשיפינג ולמה זה משתלם לכם
עסקים
מה זה דרופשיפינג ולמה זה משתלם לכם

מאז המהפכה התעשייתית, השוק העולמי התרחב והתפתח בצורה דרמטית, כשהמזרח הרחוק הפך לעשייה עסקית בינלאומית. עם התפשטות הטכנולוגיה והשימור על העלויות, דרכי היצור והיבוא השתפרו, והתפתחו דרכים חדשות להבאת מוצרים

4 דברים שצריך לדעת על מיסים במקרקעין
מיסים
4 דברים שצריך לדעת על מיסים במקרקעין

מידי יום מתבצעות עסקאות בתחום המקרקעין שמצריכות היכרות מעמיקה עם תשלומי המיסים השונים. מי שמתכננים לרכוש בקרוב קרקע, דירה, חנות או כל נכס אחר, צריכים לקרוא את מדריך זה בעיון