המדריך השלם למשלם המיסים

כמה זמן לוקח להוציא ויזה להודו ואיזה מיסים צריך לשלם

הודו, אחד היעדים הנחשקים בקרב הישראלים, וכעת, שיש מגוון דרכים להגיע אליה הפכה הודו לנחשקת אף יותר. אז בין אם אתם צעירים אחרי צבא המתכננים את הטיול הגדול, אנשי עסקים המתכננים פגישה בהודו, או פשוט תיירים נלהבים שאוהבים את האווירה והמקום, בכל מקרה תהיו צריכים להוציא ויזה חוקית לשהייה בהודו.

עם השנים הפרוצדורה הכרוכה בהליך הוצאת הויזה הפכה לפשוטה ומהירה יותר, ובעצם, אין צורך לצאת מהבית או להתאמץ יתר על המידה בכדי להוציא ויזה להודו. אז כמה זמן זה לוקח? ומה עלויות המיסים שנאלץ לשלם? ריכזנו עבורכם את התשובות במאמר הבא.

 

ויזה להודו

לצורך הוצאת ויזה להודו, חשוב שנדע שיש 2 סוגי ויזות להודו :

  1. ויזת תיירות – ויזה התקפה ל60 יום בלבד ומגבילה את התייר ל2 כניסות להודו במהלך תקופת החודשיים.
  2. ויזה רגילה – מטיילים ותיירים המתכננים לבלות בהודו מעל לחודשיים או שברצונם להגיע מספר פעמים בשנה בלי להיות מוגבלים.

בעבר, בכדי להוציא ויזה להודו, נאלצנו להגיע פיזית למשרדי החברות על מנת להגיש בקשה מיוחדת לויזה, לשלם במקום, להשאיר את הדרכון ורק לאחר שבוע לאסוף את הדרכון. תהליך לא נוח ויעיל בלשון המעטה. אך כיום, עם התקדמות הטכנולוגיה, אנו יכולים להנפיק ויזה אלקטרונית באינטרנט ובכך לחסוך זמן יקר. מומלץ לקרוא עוד פרטים באתר www.evisa.co.il תהליך הוצאת הויזה קליל ומהיר – נמלא את הטפסים דרך האתר, נצלם את הדרכון, ולאחר מכן נעבור לדף התשלום שידרוש מאיתנו סכום סמלי על סך 230 ₪ כולל הכל.

לאחר 3-5 ימים נקבל את אישור הויזה למייל, נדפיס, ונגיע עם הויזה לשדה התעופה. כל ההליך ייקח לא יותר מעשרים דקות, ויעיל משמעותית לעומת הוצאת הויזה בצורה פיזית.

 

מיסים

אז העלות הבסיסית להנפקת ויזה להודו תסתכם ב- 230 ₪ בלבד! לא תאלצו לשלם מיסים נוספים בשדה או דמי אגרה/ דמי טיפול.

העלות הינה בסיסית ויכולה להתאים לכל כיס. חשוב לציין, שכאשר מדובר בויזת עסקים עלות הויזה תשתנה. ויזת עסקים זוהי ויזה המאפשרת מספר כניסות בלתי מוגבלות כל עוד היא נמצאת בתוקף.

עלות המיסים עבור ויזת עסקים תעלה 450 ₪ וכל ביקור בהודו יוגבל ל180 יום, אך מספר הכניסות אינו מוגבל ואין צורך במיסים נוספים מעבר לכך.

 

סיכום

אז כן, הוצאת ויזה להודו – זה עד כדי כך פשוט! נכנסים לאתר האינטרנט, ממלאים טפסים, ואתם על המטוס בדרך להודו.

תהליך הוצאת הויזה הינו קצר, וייקח עד 5 ימים, ולכן חשוב להגיש בקשה באתר לפחות שבוע לפני מועד הטיסה שלכם להודו. ולא ניתן להגיש בקשה לויזה במידה והטיסה מתקיימת פחות מחמישה ימים ממועד ההגשה.

לאחר קבלת הויזה למייל, כל שנותר לכם לעשות זה להדפיס את הויזה ולעלות על מטוס, תהנו!

פספורט

 

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא
משכנתאות
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא

נתונים שהגיעו לידינו לאחרונה הראו שמספר מסורבי המשכנתא עלה באופן ניכר בחודשים האחרונים. עובדה מצערת זו גרמה לנו לכתוב את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את הנושא למודעות ולהפחית את הסיכוי

לייעל את העסק שלך
עסקים
איך לייעל את העסק ב-3 צעדים פשוטים

רוצים לחסוך זמן, כסף ולשפר את תוצאות העסק? בעולם העסקי התחרותי של היום, יעילות היא המפתח להצלחה. ייעול תהליכים, ניהול נכון וחיסכון בזמן יאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת –

4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות
ביטוחים
4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לרכוש ביטוח בריאות פרטי, לפני שאתם עושים את הצעד הזה חשוב לבדוק מה הביטוח שהכי מתאים לכם. כל חברות הביטוח הגדולות בארץ מציעות ביטוח

קבלת רישיון עסק
עסקים
קבלת רישיון עסק ב – 5 צעדים פשוטים

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע עבור כל בעל עסק. היא מבטיחה, שהעסק עומד בכל הקריטריונים שהוגדרו על ידי הרשויות והגורמים השונים הרלוונטיים לעסק. עם זאת, תהליך קבלת רישיון עסק