המדריך השלם למשלם המיסים

הדרכים הפשוטות להרוויח תשואה גבוה לכסף שלכם

כולם כבר יודעים שכסף לא גדל על העצים. להרוויח טוב ממה שאתם אוהבים לעשות דורש לא מעט השקעה ומאמץ. אבל אם כבר יש לכם כסף שיושב בצד ואין בו (כרגע) שימוש, למה שלא תעשו בשבילו משהו קטן ופשוט, שיביא לכם תשואה משמעותית? רוצים לדעת למה הכוונה? המשיכו לקרוא.

4 דרכים פשוטות ומשתלמות לתשואה גבוהה

בעולם ההשקעות, כך יודע כל משקיע מתחיל, יש השקעות בסיכון גבוה והשקעות בסיכון נמוך. ככל שהסיכון גבוה יותר, כך גדל הסיכוי לתשואה גבוהה יותר, אבל האם זה כך בהכרח? או שאפשר למצוא גם דרכים לקבל תשואה גבוהה בסיכון נמוך? על כך כנראה עמלים מיטב המוחות הכלכליים בעולם ולמרות שאנחנו לא נמנים עליהם, מצאנו כמה רעיונות, לדעתנו לא רעים בכלל, שיעזרו לכם למצוא דרכים פשוטות להרוויח תשואה גבוהה:

הלוואות חברתיות

שימוש בכסף שלכם כדי לעזור לאחרים וגם להרוויח קצת על הדרך. מה רע?  הלוואות חברתיות מתבצעות בישראל על גבי פלטפורמות מקצועיות, מורשות ובטוחות למדי. המפעילים בודקים בסודיות את הרקע של הלווים לפני שמעבירים להם כסף. במרבית המקרים מדובר גם על יזמים שהקימו את הפלטפורמה מתוך אידיאולוגיה של עזרה לזולת וחדשנות יצירתית. יחד עם זאת, חשוב לדעת שהתשואה עולה ככל שסכום ההלוואה גדול יותר ואם הסכום העומד לרשותכם קטן יחסית, היא עשויה להיות לא משתלמת.

מבני תעשייה להשכרה

כבר דובר רבות על תחום הנדל"ן והתשואה הגבוהה הטמונה בהשקעה חכמה בתחום, אבל כמה אתם מכירים את האפשרות של מבני תעשייה להשכרה? לרוב מדובר על מבנים שמחיריהם נמוכים יחסית, שהשכרתם נושאת תשואה משתלמת במיוחד. אם עומד לרשותכם סכום כסף סביר ואולי גם כמה שותפים שמעוניינים להצטרף להשקעה, כדאי לבחון היטב את האפשרות האטרקטיבית הזאת.

אין לכם מספיק כסף לקנות נדל"ן בעצמכם, אבל יש לכם מספיק כדי להשקיע? אתם יכולים להשתתף בהשקעה בנדל"ן מניב. תוכלו להשתמש בכספכם כדי לקחת חלק ברכישה של מבנה משרדים, מבנה מגורים, או מבנה תעשייה ולהנות משתואה מכובדת, שתקבלו בזכות הבתים, המבנים, או משרדים להשכרה, הנמצאים במבנה שבו השקעתם.

השקעה בבורסה

השקעה בבורסה – הבורסה יכולה להיראות כמו מגרש משחקים מפתה ומלא סכנות והיא אכן כזאת, למי שלא מכיר אותה היטב. אבל אם יש לכם אפשרות להקדיש זמן וללמוד את הנושא, או לשכור את שירותיו של יועץ השקעות, יש סיכוי טוב שתצליחו להרוויח ממגרש המשחקים הגדול הזה, שנקרא בורסה. חשוב לציין שבלי ידע מקדים, או ליווי מקצועי, קיים סיכון גבוהה להפסיד את הכסף.

בשורה התחתונה

כפי שנאמר כאן בתחילת המאמר, כמעט שלא קיימת השקעה כספית מוצלחת שאין בצידה גם מאמץ כלשהו. במרבית המקרים חשוב ללמוד את התחום שהחלטתם להשקיע בו ולהקדיש זמן כדי לבחור את ההשקעה הספציפית שמתאימה לכם יותר מהשאר.

אם יש לכם אפשרות, תוכלו לקחת יועץ רלוונטי, שמכיר את השטח טוב מכם ויוכל, תמורת תשלום הולם, לכוון וללוות אתכם בדרך לתשואה הנכספת. בהצלחה.

כספים

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים
קבלת רישיון עסק
עסקים
קבלת רישיון עסק ב – 5 צעדים פשוטים

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע עבור כל בעל עסק. היא מבטיחה, שהעסק עומד בכל הקריטריונים שהוגדרו על ידי הרשויות והגורמים השונים הרלוונטיים לעסק. עם זאת, תהליך קבלת רישיון עסק

החזר מס
מיסים
מה זה החזר מס ומי זכאי?

החזר מס הוא סכום כסף שמוחזר לכם על ידי רשות המיסים, לאחר ששילמתם יותר מס ממה שהייתם צריכים לשלם. מצב זה יכול להתרחש מכמה סיבות. המאמר יסביר מהו החזר מס,

בעיות של גברים במיטה
למבוגרים
4 מיתוסים על בעיות של גברים במיטה

ניתן לשמוע על לא מעט מיתוסים הקשורים לבעיות של גברים במיטה, אך חשוב לדעת להבדיל בין מיתוסים למציאות. אומנם נכון כי חלק גדול מהגברים סובל מבעיות בתפקוד המיני, אך חשוב

חֲלִיפַת עֶרֶב
כללי
מה יותר יקר: לעשן סיגריות או לצרוך קנאביס?

השכיחות של הקנאביס גוברת מיום ליום, כאשר לא מעט אזרחים בישראל מחזיקים ברישיון לצריכת קנאביס. בניגוד לסיגריות שאותן כל אחד יכול לעשן וכנראה שההשפעה שלהן היא בעיקר שלילית, כאשר אנחנו

מה זה דרופשיפינג ולמה זה משתלם לכם
עסקים
מה זה דרופשיפינג ולמה זה משתלם לכם

מאז המהפכה התעשייתית, השוק העולמי התרחב והתפתח בצורה דרמטית, כשהמזרח הרחוק הפך לעשייה עסקית בינלאומית. עם התפשטות הטכנולוגיה והשימור על העלויות, דרכי היצור והיבוא השתפרו, והתפתחו דרכים חדשות להבאת מוצרים