המדריך השלם למשלם המיסים

מה משתלם יותר להשכיר או לקנות מתנפחים

מי מאיתנו לא אוהב מתקנים מתנפחים? הם צבעוניים, הם משמחים, הם קפיצים, הם משדרגים כל אירוע ויש בהם הרבה יותר יתרונות, גם בריאותיים, ממה שאתם חושבים.

בעלי אירועים רבים מצטיידים מראש במתקנים מתנפחים שיעשירו ויתנו נפח נוסף לאירוע שלהם, ונפרדים ממאות שקלים בכל פעם לשימוש חד פעמי.

אז יכול להיות שכבר עדיף לקנות מתקן מתנפח שישמש אתכם בכל רגע שרק תרצו? כדי לבחון את זה בואו נבין ביחד באופן סופי דרך המאמר הבא: מה משתלם יותר להשכיר או לקנות מתנפחים?

 

מתקנים מתנפחים – מי בכלל צריך את זה?

עוד לפני שנבין מה משתלם יותר להשכיר או לקנות מתנפחים, בואו בכלל נבין מה עושים המתנפחים ולמה בכלל צריך להיות דיון שקשור בהם. אז אם תחשבו על זה, המתקנים המתנפחים שאותם אנחנו פוגשים בדרך כלל באירועים גדולים של העירייה ברחבה גדולה או בפארק וגם בימי הולדת, הם הרבה מעבר למתקנים.

אז נכון שהם צבעוניים ומשמחים וכיף לקפוץ עליהם, אבל יש במתקנים מתנפחים גם הרבה יתרונות בריאותיים כמו חיזוק שרירי הרגליים והידיים במתקני טיפוס מתנפחים למשל, ומעבר לזה – הם יכולים להביא לכם כמה וכמה שעות של שקט, אז למה שלא יהיה לכם אותם בבית?

 

מה משתלם יותר להשכיר או לקנות מתנפחים?

בנקודה הזאת בדיוק מגיעה השאלה מה משתלם יותר להשכיר או לקנות מתנפחים, כי אם הבנו שטוב יהיה אם מתקנים מתנפחים יהיו נגישים לנו, אז אולי עדיף כבר לקנות אותם? אז בואו נבדוק ביחד.

מחיר השכרה של מתקן מתנפח בגודל סטנדרטי, כמו מתקן מתנפח בצורת טירה שמשמש לקפיצה, עומד בדרך כלל על בין 400 ש"ח ל-600 ש"ח לאירוע. כמובן שמחיר השכרה של מתקן מתנפח גדול או אתגרי יכול להגיע גם למחירים של 1,000 ש"ח ואפילו יותר, ובמידה והמתקן המתנפח זקוק גם להפעלה על ידי מפעיל מנוסה יתווספו למחיר עוד כמה מאות שקלים.

 

וכמה עולה לקנות?

לעומת זאת מחירים של מתנפחים למכירה עומדים על סכומים של אלפי שקלים מראש. כך, לדוגמה, תוכלו לרכוש מתנפחים בטווח מחירים שנע בין 1,490 ש"ח עבור מתנפחים קטנים ויכול להגיע גם ל-5,000 ש"ח עבור מתנפחי ענק.

עכשיו נכנסת שאלת היעילות. אם אתם יודעים שלא יהיה לכם שימוש גדול במתקנים מתנפחים או אם אין לכם איפה לאחסן אותם – כמובן שהתשובה לשאלה מה משתלם יותר להשכיר או לקנות מתנפחים היא ברורה מאליה. תשכירו מתנפחים כשתצטרכו ותגמרו עם הסיפור. אולם אם יש לכם בית שיכול להכיל את המתנפחים גם מבחינת אחסון וגם מבחינת פתיחה שלהם, ואתם יודעים שיהיה לילדים שלכם שימוש רב בהם – אז כמובן שיהיה משתלם יותר לרכוש את המתנפחים ולהשתמש בהם גם ביום יום וגם באירועים. למידע נוסף היכנסו לאתר מאסטר סייל.

 

מתקן קפיצה

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא
משכנתאות
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא

נתונים שהגיעו לידינו לאחרונה הראו שמספר מסורבי המשכנתא עלה באופן ניכר בחודשים האחרונים. עובדה מצערת זו גרמה לנו לכתוב את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את הנושא למודעות ולהפחית את הסיכוי

לייעל את העסק שלך
עסקים
איך לייעל את העסק ב-3 צעדים פשוטים

רוצים לחסוך זמן, כסף ולשפר את תוצאות העסק? בעולם העסקי התחרותי של היום, יעילות היא המפתח להצלחה. ייעול תהליכים, ניהול נכון וחיסכון בזמן יאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת –

4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות
ביטוחים
4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לרכוש ביטוח בריאות פרטי, לפני שאתם עושים את הצעד הזה חשוב לבדוק מה הביטוח שהכי מתאים לכם. כל חברות הביטוח הגדולות בארץ מציעות ביטוח

קבלת רישיון עסק
עסקים
קבלת רישיון עסק ב – 5 צעדים פשוטים

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע עבור כל בעל עסק. היא מבטיחה, שהעסק עומד בכל הקריטריונים שהוגדרו על ידי הרשויות והגורמים השונים הרלוונטיים לעסק. עם זאת, תהליך קבלת רישיון עסק

החזר מס
מיסים
מה זה החזר מס ומי זכאי?

החזר מס הוא סכום כסף שמוחזר לכם על ידי רשות המיסים, לאחר ששילמתם יותר מס ממה שהייתם צריכים לשלם. מצב זה יכול להתרחש מכמה סיבות. המאמר יסביר מהו החזר מס,