המדריך השלם למשלם המיסים

מה לומדים בקורס סוכני ביטוח?

למתעניינים מה לומדים בקורס סוכני ביטוח מחכה רשימה ארוכה של נושאים הנדרשים על פי דיני הביטוח עד קבלת הרישיון לעסוק בתחום. קבלת הרישיון מותנית בעמידה בבחינות שונות כמו בחינה ביסודות הביטוח מטעם הממונה על שוק ההון, בחינה ביסודות ייעוץ השקעות מטעם הרשות לניירות ערך וכן בבחינות בנושא כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ועוד. ההתמחות אורכת שישה חודשים.

ביטוח הנו תחום מאוד מרכזי בארץ ובעולם ודורש הכשרה וידע רחב וכן מאפשר התפתחות מקצועית ואישית של כל סוכן בפני עצמו בין אם הוא בוחר אחרי לימודי סוכן ביטוח ללכת ולעבור בסוכנות כלשהי לביטוח ובין אם הוא בוחר לפתוח עסק עצמאי. רבים פונים לקורס סוכן ביטוח גם כהסבה מקצועית משום שזהו מקצוע מבוקש מאוד או כמקצוע להשלמת הכנסה שכן אפשר לעסוק בזה בכל מקום, בכל זמן וגם לא צריך לפתוח משרד לצורך כך.

 

תוכנית לימודים של קורס סוכן ביטוח

מטרת קורס סוכני ביטוח היא להכשיר סטודנטים אשר יקבלו הכשרה מעמיקה ומקצועית ויוכלו להשתלב בסיום הקורס בחברה, סוכנות ביטוח ועוד. התחומים העיקריים למי שלא יודע מה לומדים בקורס סוכני ביטוח הם ביטוח אלמנטרי, ביטוח פנסיוני, ביטוח חיים וביטוח לאומי. לקורס יכולים להתקבל רק מסיימי 12 שנות לימוד, ללא עבר פלילי והם נדרשים לעבור ראיון קבלה.

אורך קורס סוכן הביטוח משתנה ממכללה אחת לרעותה, אולם ממוצע הלימודים הוא בטווח של פעמיים בשבוע ובמהלך כשנה וחצי עד שנתיים. חשוב לומר כי לימודים כאלה מוגדרים כלימודים מקצועיים לעומת קורסים קצרים בתחום הביטוח שלא מעניקים לבוגרים את כל הידע התיאורטי והמעשי הנדרש כדי לעבוד כסוכני ביטוח.

הלימודים כוללים היכרות עם דיני הביטוח שיעורים בנושאים כמו: חישוב דמי ביטוח, תעריף סיכון. מהי החקיקה האזרחית בתחום הביטוח? מהו ביטוח יתר, ביטוח חסר פוליסה, מושגי יסוד בכלכלה, סטטיסטיקה ומימון. ביטוח לאומי, ביטוח משכנתאות ועוד.

 

היכרות עם כל סוגי הביטוח

כל מי שנרשם לקורס סוכן ביטוח אמור ללמוד במהלכו את כל סוגי הביטוחים השונים והם:

ביטוח רכוש, תאונות, ביטוח פנסיוני, דירה, חיים, בריאות ועוד. כאשר מדובר במישהו שרוצה לעסוק בתחום חשוב מה לומדים בקורס סוכני ביטוח כמו גם ביצוע תחקיר וקבלת חוות דעת של בוגרים מהם אפשר ללמוד רבות על רמת הלימוד, איכות המרצים ועוד.

אחד הקורסים המבוקשים והמובילים היום, הוא קורס סוכן ביטוח במכללת אורין שפלטר אשר אותו סיימו עד כה אלפי אנשים שמצליחים מאוד בעבודתם, הודות לאיכות ורמת הקורס, תכנית הלימודים, היחס האישי, התמיכה ואיכות המרצים.

בין הקורסים המבוקשים: לימודי ביטוח אלמנטרי, קורס יסודות הביטוח. קורס גמר פנסיוני, קורס ביטוח תאונות, קורס ביטוח רכוש, קורס ביטוח ימי ואווירי, קורס חיתום ויישוב תביעות בביטוח כללי, קורס חיתום עסקי, קורס חיתום רפואי וכן קורס ניהול עסק של סוכן ביטוח.

ביטוח נכס

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא
משכנתאות
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא

נתונים שהגיעו לידינו לאחרונה הראו שמספר מסורבי המשכנתא עלה באופן ניכר בחודשים האחרונים. עובדה מצערת זו גרמה לנו לכתוב את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את הנושא למודעות ולהפחית את הסיכוי

לייעל את העסק שלך
עסקים
איך לייעל את העסק ב-3 צעדים פשוטים

רוצים לחסוך זמן, כסף ולשפר את תוצאות העסק? בעולם העסקי התחרותי של היום, יעילות היא המפתח להצלחה. ייעול תהליכים, ניהול נכון וחיסכון בזמן יאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת –

4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות
ביטוחים
4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לרכוש ביטוח בריאות פרטי, לפני שאתם עושים את הצעד הזה חשוב לבדוק מה הביטוח שהכי מתאים לכם. כל חברות הביטוח הגדולות בארץ מציעות ביטוח

קבלת רישיון עסק
עסקים
קבלת רישיון עסק ב – 5 צעדים פשוטים

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע עבור כל בעל עסק. היא מבטיחה, שהעסק עומד בכל הקריטריונים שהוגדרו על ידי הרשויות והגורמים השונים הרלוונטיים לעסק. עם זאת, תהליך קבלת רישיון עסק

החזר מס
מיסים
מה זה החזר מס ומי זכאי?

החזר מס הוא סכום כסף שמוחזר לכם על ידי רשות המיסים, לאחר ששילמתם יותר מס ממה שהייתם צריכים לשלם. מצב זה יכול להתרחש מכמה סיבות. המאמר יסביר מהו החזר מס,