המדריך השלם למשלם המיסים

מה צריך לעשות לפני לקיחת משכנתא

צעירים רבים מעוניינים לרכוש דירה כדי להחזיק בנכס עוד בשלב יחסית מוקדם של החיים. הבעיה היא שלאותם צעירים אין את הניסיון ואת הידע המתאימים כדי לקחת משכנתא שתתאים להם בול. אז איך מבטיחים שהמשכנתא שאתם עומדים לקחת תהיה המשכנתא שבאמת מתאימה לכם? טוב שהגעתם למאמר – מה צריך לעשות לפני לקיחת משכנתא?

 

פשוט לוקחים, לא?

אז זהו, שממש לא. אנשים רבים חושבים שלקיחת משכנתא היא פשוט עניין של החלטה. מחליטים שלוקחים ולוקחים. אבל העולם הזה ממש לא עובד בצורה הזאת.

בשנת 2020 יש כל כך הרבה גורמים שיכולים להציע לכם לקיחת משכנתא בתנאים כאלו או בתנאים אחרים, כך שיוצא מצב שיש כאן עודף מידע שעלול לבלבל אתכם מאוד, בטח אם אתם לא מגיעים מהעולם הזה. כדי לבחור נכון יש דברים שצריך לעשות לפני לקיחת משכנתא, אז בואו נראה מה הם.

 

מה צריך לעשות לפני לקיחת משכנתא?

אז קודם כל מוודאים שהדירה שאתם עומדים לקנות ובשבילה אתם זקוקים ללקיחת משכנתא היא אכן הדירה. היא לא חייבת אמנם להיות דירת החלומות שלכם, אבל היא בהחלט אמורה לענות על הציפיות שלכם מבחינת מיקום, שכנים, חניה ומחיר. בנוסף, אתם צריכים לוודא שלקיחת משכנתא עבור הדירה הזו לא תפגע בכם בעתיד ותכניס אתכם לחובות שאתם לא מסוגלים לעמוד בהם. העניין הזה יכול לחסוך לכם המון אי נעימויות בעתיד.

 

שבו עם אנשים שעשו את זה קודם

לפני לקיחת משכנתא חשוב לשמוע מאנשים שכבר עשו את זה קודם. זה לא אומר לעבור אחד אחד עם אנשים ברחוב ולשאול אותם הם הם אי פעם לקחו משכנתא, אבל שיח קצר עם בני משפחה וחברים שכבר עשו את זה לפניכם יכול בהחלט לעשות לכם קצת סדר בראש.

 

אחד ועוד אחד שווה שתיים

חישובים פשוטים של מחירי הדירה לעומת תנאי המשכנתא שבה אתם מתעניינים יכולים לעשות לכם סדר גדול לפני לקיחת משכנתא. אנחנו לא מתכוונים שתתחילו לעשות חישובים בלתי נגמרים, אבל כמה טבלאות של זה מול זה יכולות בהחלט לתת לכם תמונת מצב כללית שחשוב שתהיה לכם לקראת הצעד החשוב, הגדול והמשמעותי הזה.

 

התייעצו עם אנשים שמבינים

לקיחת משכנתא היא לא עניין של מה בכך, להיפך – מדובר כאן על אחד הצעדים הגדולים שאתם עומדים לעשות בכל החיים שלכם. ייעוץ למשכנתא חדשה הוא אחד הדברים הקריטיים, החשובים והמומלצים שתוכלו לעשות לעצמכם לפני לקיחת משכנתא. נכון ששלחנו אתכם קודם להתייעץ עם המכרים שלכם, אבל בסופו של דבר – לכל אחד מאיתנו יש צרכים שונים ובהתאם לכם סוג המשכנתא שניקח.

ייעוץ למשכנתא חדשה דרך חברת משכנתא טובה יכול להבטיח לכם שקיפות מלאה לגבי תנאי המשכנתאות השונות, ייעוץ, הכוונה וטיפים שחשוב שיהיו לכם לפני לקיחת משכנתא. בהצלחה!

מדד תשלומים

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא
משכנתאות
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא

נתונים שהגיעו לידינו לאחרונה הראו שמספר מסורבי המשכנתא עלה באופן ניכר בחודשים האחרונים. עובדה מצערת זו גרמה לנו לכתוב את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את הנושא למודעות ולהפחית את הסיכוי

לייעל את העסק שלך
עסקים
איך לייעל את העסק ב-3 צעדים פשוטים

רוצים לחסוך זמן, כסף ולשפר את תוצאות העסק? בעולם העסקי התחרותי של היום, יעילות היא המפתח להצלחה. ייעול תהליכים, ניהול נכון וחיסכון בזמן יאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת –

4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות
ביטוחים
4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לרכוש ביטוח בריאות פרטי, לפני שאתם עושים את הצעד הזה חשוב לבדוק מה הביטוח שהכי מתאים לכם. כל חברות הביטוח הגדולות בארץ מציעות ביטוח

קבלת רישיון עסק
עסקים
קבלת רישיון עסק ב – 5 צעדים פשוטים

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע עבור כל בעל עסק. היא מבטיחה, שהעסק עומד בכל הקריטריונים שהוגדרו על ידי הרשויות והגורמים השונים הרלוונטיים לעסק. עם זאת, תהליך קבלת רישיון עסק

החזר מס
מיסים
מה זה החזר מס ומי זכאי?

החזר מס הוא סכום כסף שמוחזר לכם על ידי רשות המיסים, לאחר ששילמתם יותר מס ממה שהייתם צריכים לשלם. מצב זה יכול להתרחש מכמה סיבות. המאמר יסביר מהו החזר מס,