המדריך השלם למשלם המיסים

ארבע סיבות לרכוש נדל"ן דווקא ביפו

יפו היא אחת הערים שבהן שוק הנדלן גדל באופן משמעותי ונהפך להיות יעד חם של משקיעים ושל רוכשי נדלן.

הסיבות לכך רבות – במאמר זה אציג מספר סיבות מרכזיות מדוע כדאי לרכוש נדלן ביפו ולא במקום אחר ואפרט את היתרונות של עסקאות נדלן ביפו, הן למגורים עצמאיים והן למען רכישת דירות להשקעה.

 

המיקום

המיקום של יפו הוא אחד היתרונות הגדולים ביותר שלה. ראשית, יפו צמודה לתל אביב ומאפשר להתנייד למרכז תל אביב בקלות (ואף בלי צורך ברכב – ניתן לעשות את כל התזוזה ממקום למקום בקלות רבה בקורקינט או אפילו באופניים חשמליים).

שנית, יפו קרובה מאוד לים ולכן מבתים רבים בעיר ישנו נוף לים – עוד יתרון גדול שמעלה משמעותית את הערך של הנכסים. לא רק שהעיר קרובה לים וניתן לראות את הים אלא שגם יש את נמל יפו, שמתפתח בשנים האחרונות ונהפך להיות מרכז יפה ועתיק שעומד בפני עצמו בתור אתר בילוי.

שלישית, ביפו ישנם חלקים רחבים ומשומרים של יפו העתיקה. החלקים של יפו העתיקה מאפשרים במהירות ובמרחק הליכה מן הבית להגיע לאזורים יפיפיים שמרגישים כמו בחו"ל – דבר שמשפר מאוד את חווית המגורים בשכונה.

 

מתחמים יוקרתיים

בעקבות העלייה המשמעותית בכמות הקונים המעונייניםבהשקעה בשלל דירות למכירה ביפו, קמו מתחמי דיור יוקרה ביפו שמאפשרים להנות מכל היתרונות של המגורים ביפו ולעשות זאת בדיור ברמה הגבוהה ביותר, מה שמגוון את היצע הדירות למכירה ביפו.

מתחמי היוקרה הללו כוללים דירות חדשות ויפות, מיקומים מוצלחים ונחשקים לצד שירותי אחזקה גבוהים, חנייה וכל מה שמצופה מפרויקט נדלן בסדר גודל כזה – הפרויקטים הללו מאפשרים לגוון את האוכלוסייה שמתגוררת ביפו ומובילה לעליית ערך כוללת של הדיור.

 

מקומות בילוי

בשנים האחרונות יפו נהפכה להיות מוקד בילוי מרכזי מאוד שכולל מסעדות וברים רבים, בייחוד באזורים כמו שוק הפשפשים. העובדה שבקרוב נדל"ן ביפו ניתן למצוא מקומות בילוי ומסעדות מעלה את רמת החיים באזור שכן ישנו מגוון כיפי מאוד של שירותים שניתן לקבל ממש ליד הבית.

אפשרויות מקומות הבילוי כוללים טווח גדול של גילאים שיכולים להנות – החל מצעירים שיושבים בברים ועד מבוגרים שיושבים במסעדות יותר יוקרתיות שיש בעיר. ההיצע הרחב הזה מגדיל את קהל היעד של הרוכשים הפוטנציאליים ומעניק חיות רבה לחוויית המגורים.

 

תיירות

בעקבות עליית התיירות ביפו האפשרות לשכור דירות להשקעה ולהשכיר אותן לטווח קצר או ארוך הופכת למשתלמת במיוחד. מפני שיש ביפו את כל היתרונות שמניתי תיירים רבים מגיעים – מה שמאפשר להשכיר את הנכסים במחירים יפים מאוד, בייחוד בהשכרה לטווח קצר, בה הרווחים גדולים במיוחד.

פוטנציאל השוכרים הוא גדול מאוד – מה שמגדיל את הסיכויים לתפוסה מלאה ורבה בדירות להשכרה ומוביל להחזרת ההשקעה בזמן קצר יחסית.

 

עיר תיירות

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא
משכנתאות
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא

נתונים שהגיעו לידינו לאחרונה הראו שמספר מסורבי המשכנתא עלה באופן ניכר בחודשים האחרונים. עובדה מצערת זו גרמה לנו לכתוב את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את הנושא למודעות ולהפחית את הסיכוי

לייעל את העסק שלך
עסקים
איך לייעל את העסק ב-3 צעדים פשוטים

רוצים לחסוך זמן, כסף ולשפר את תוצאות העסק? בעולם העסקי התחרותי של היום, יעילות היא המפתח להצלחה. ייעול תהליכים, ניהול נכון וחיסכון בזמן יאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת –

4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות
ביטוחים
4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לרכוש ביטוח בריאות פרטי, לפני שאתם עושים את הצעד הזה חשוב לבדוק מה הביטוח שהכי מתאים לכם. כל חברות הביטוח הגדולות בארץ מציעות ביטוח

קבלת רישיון עסק
עסקים
קבלת רישיון עסק ב – 5 צעדים פשוטים

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע עבור כל בעל עסק. היא מבטיחה, שהעסק עומד בכל הקריטריונים שהוגדרו על ידי הרשויות והגורמים השונים הרלוונטיים לעסק. עם זאת, תהליך קבלת רישיון עסק

החזר מס
מיסים
מה זה החזר מס ומי זכאי?

החזר מס הוא סכום כסף שמוחזר לכם על ידי רשות המיסים, לאחר ששילמתם יותר מס ממה שהייתם צריכים לשלם. מצב זה יכול להתרחש מכמה סיבות. המאמר יסביר מהו החזר מס,