המדריך השלם למשלם המיסים

האם שירותי משרד במיקור חוץ משתלמים יותר משירותי אינהאוס

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר העסקים שהשאירו מאחור את שירותי האינהאוס ועברו לקבלת שירותי מיקור חוץ. השינוי המשמעותי הוביל אותנו לבדוק אם מדובר בצעד משתלם או שאולי זוהי טעות חמורה שתתגלה בהמשך? הישארו כאן ותגלו את המסקנה החד משמעית שלנו בנושא, כדי  שתוכלו להגיע להחלטות נכונות עבור העסק שלכם.

מיקור חוץ ושירותי אינהאוס – ההגדרה

נתמקד תחילה בהגדרות של המושגים שאולי לא מוכרים לכם. נסביר שמיקור חוץ הוא שיטת ניהול מתקדמת שהומצאה במאה העשרים (ממש לאחרונה) והיא נחשבת לפופולארית בעסקים המודרניים, משום שהיא מתאימה לתקופה הנוכחית.

בבסיס של שיטה זו עומדות כל הפעילויות של הארגון שאינן בסיס הליבה שלו, כך שניתן להעביר אותן לגורמים חיצוניים שיקלו על ההליך. מדובר למשל בשירות מענה אנושי, עוזר אישי, ניהול יומנים והתקנת מערכות CRM.

שירותי האינהאוס כוללים את אותם שירותים שהוצגו לפני רגע, רק שאלה מתקיימים בתוך בית העסק והם מתבצעים על ידי עובדים של שמועסקים מטעם העסק עצמו.

שירותי בית

מה יותר משתלם?

הבדיקה שערכנו העלתה מסקנה חד משמעית, לפיה, שירותי משרד שניתנים במסגרת מיקור חוץ הם המשתלמים ביותר מכמה סיבות. הראשונה נוגעת ליציאה מהקופסא. שכן, עסקים שמשתמשים בשירותי אינהאוס, צפויים לגלות שהעובדים שלהם יהפכו עם השנים למקובעים מבחינה מחשבתית.

שמסתייעים בקבלת הבדיקה שערכנו העלתה מסקנה חד משמעית, לפיה, שירותי משרד שניתנים במסגרת מיקור חוץ הם המשתלמים ביותר מכמה סיבות. הראשונה נוגעת ליציאה מהקופסא. שכן, עסקים שמשתמשים בשירותי אינהאוס, צפויים לגלות שהעובדים שלהם יהפכו עם השנים למקובעים מבחינה מחשבתית.

בירור שערכנו בנושא גרם לנו להבין שהם עשויים להתקשות במציאת דרכים יצירתיות שיובילו לפריצת דרך. מכך ניתן להבין שאלה לא יוכלו להביא את העסק למיצוי הפוטנציאל. עסקים אחרין שמקבלים שירותי משרד במיקור חוץ – בהכל למשרד יכולים לקבל שירות מקצועי ויצירתי. שכן, העובדים החיצוניים עוברים הדרכות והשתלמויות שמאפשרות להם לצאת מהקופסא.

השתכנעתם? זו הדרך לעבור לשירותי מיקור חוץ

המעבר משירותי אינהאוס למיקור חוץ הינו פשוט למדי. מדובר בהליך שמצריך יצירת קשר עם חברה מומלצת בתחום שמעניקה מגוון רחב של שירותים. זו תתאם עמכם פגישת היכרות. בסיומה, היא תצוות אליכם את העובדים הטובים ביותר שלה שמכירים את תחום העיסוק שלכם מקרוב.

הדברים שחשוב לדעת טרם הבחירה בחברת מיקור חוץ

חשוב לבדוק תחילה את השירותים שניתנים על ידי החברה הנבחרת ולוודא שיש לה היצע רחב של אפשרויות. שכן, כך יתאפשר לכם להיות בטוחים שתוכלו לקבל סיוע מקצועי במגוון רחב של תחומים, מבלי להסתמך על כמה גורמים שונים.

לסיום

עכשיו זה ברור ששירותי משרד במיקור חוץ משתלמים הרבה יותר משירותי אינהאוס. כעת, אתם מכירים בעובדה זו, כך שנותר לכם רק לבחור בחברה מומלצת שתעניק לכם שירות מקצועי ותפחית את העומס הקיים על העובדים.

שירותי משרד

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא
משכנתאות
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא

נתונים שהגיעו לידינו לאחרונה הראו שמספר מסורבי המשכנתא עלה באופן ניכר בחודשים האחרונים. עובדה מצערת זו גרמה לנו לכתוב את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את הנושא למודעות ולהפחית את הסיכוי

לייעל את העסק שלך
עסקים
איך לייעל את העסק ב-3 צעדים פשוטים

רוצים לחסוך זמן, כסף ולשפר את תוצאות העסק? בעולם העסקי התחרותי של היום, יעילות היא המפתח להצלחה. ייעול תהליכים, ניהול נכון וחיסכון בזמן יאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת –

4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות
ביטוחים
4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לרכוש ביטוח בריאות פרטי, לפני שאתם עושים את הצעד הזה חשוב לבדוק מה הביטוח שהכי מתאים לכם. כל חברות הביטוח הגדולות בארץ מציעות ביטוח

קבלת רישיון עסק
עסקים
קבלת רישיון עסק ב – 5 צעדים פשוטים

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע עבור כל בעל עסק. היא מבטיחה, שהעסק עומד בכל הקריטריונים שהוגדרו על ידי הרשויות והגורמים השונים הרלוונטיים לעסק. עם זאת, תהליך קבלת רישיון עסק