המדריך השלם למשלם המיסים

יתרונות וחסרונות בקניית עסק קיים

רוצים להקים את העסק שתמיד חלמתם עליו? רוצים לרכוש עסק קיים ולהפוך אותו לרווחי ומשגשג? מתלבטים האם להקים עסק חדש או לרכוש עסק קיים? הגעתם למקום הנכון! לפניכם מספר יתרונות וחסרונות בקניית עסק קיים. כך תוכלו להימנע מפעולות שגויות שעשויות לפגוע בכם ברמה הכלכלית והרגשית.

המלצות וטיפים
מדוע לרכוש עסק קיים?

ובכן, אם אתם מחליטים לרכוש עסק קיים ולא להשקיע בפתיחת עסק חדש, חשוב שתדעו שיש לצעד שכזה הרבה מאוד יתרונות. צעד שכזה מתאים לא רק לאנשים שבוחרים להתחיל את החיים העסקיים שלהם ונמצאים בתחילת דרכם, אלא גם עבור אנשים שנמצאים שנים רבות בתחום העסקי.
היתרון המובהק והבולט ביותר של קניית עסק קיים הוא שאתם מקבלים מכונה שעובדת עם לקוחות קיימים. למה הכוונה? ברגע שעסק פעיל, סביר להניח שיש לקוחות שהגיעו בעבר לבית העסק ורכשו מוצרים או שירותים שהעסק מכר. כלומר, ברגע שתרכשו את העסק אתם מקבלים גם את הלקוחות הקיימים שרכשו בעבר בבית העסק.
יתרון נוסף וחשוב לא פחות (רלוונטי בעיקר עבור עסקים קיימים של רשתות שונות), הוא "השם" של העסק. אם ניקח לצורך העניין אחת מחברות המזון השונות, אם תחליטו לרכוש את העסק כפי שהוא, אתם תזכו לקבל גם את שם המותג הקיים. מדוע זה יתרון? כי למעשה מדובר בפרסום ייחודי שמעניק לכם לקוחות שמכירים את הרשת ומגיעים במיוחד עבורה.

מדוע כדאי להתרחק מרכישת עסק קיים?

לרכישת עסק קיים יש גם לא מעט חסרונות שעשויים לגרום לנזק עבור הרוכש החדש. החיסרון הבולט ביותר הוא שברוב המקרים עסק מוצע למכירה בגלל שהוא כנראה זקוק למקורות מימון ולא כאשר הוא משגשג. כיצד זה בא לידי ביטוי? ישנה סבירות מסוימת שבעל העסק החליט למכור את העסק בעקבות כך שהעסק לא מרוויח כפי שהוא מצפה. אחת הסיבות לכך היא מחסור בלקוחות או תזרים מזומנים שלילי,הדבר יכול להיגרם מחוסר שליטה בתקציב, ממיקום פיזי בעייתי, כזה שאין בו תעבורה גבוהה של אנשים, שיווק קלוקל או תהליכים ניהוליים לוקים בחסר ( כמובן שישנן סיבות נוספות, אך אילו העיקריות) מדוע זה נוגע אליכם? ברגע שאתם רוכשים את עסק קיים, אתם מקבלים באותה החבילה גם את הדברים הפחות טובים המהווים את נקודות החולשה, אלו שכנראה בגינן העסק מוצע למכירה.
חיסרון נוסף שכדאי לקחת בחשבון (והוא רלוונטי בעיקר עבור עסקים קיימים של רשתות שונות) הוא היעדר היכולת להתנהג כרצונכם בעסק שלכם. לצורך העניין, אם רכשתם עסק קיים של חברת מזון קיימת. אתם לא יכולים לקום בבוקר ולשנות את כל התפריט על פי שיקול דעתכם. אתם חייבים להתנהג בהתאם לדרישות של הרשת הקיימת, אחרת אתם עוברים על חוקי הרשת (הזכיינות).
אם בנושא זה ואם בכל נושא אחר, תוכלו להיכנס לאתר של אייל פז ייעוץ עסקי בכתובת https://www.epconsulting.info וליהנות ממידע רב ושימושי ברמה גבוהה ואיכותית! הצטרפו עוד היום למאות הלקוחות המרוצים שהגיעו אל אייל פז במרוצת השנים והצליחו לעשות שינוי בחייהם.

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים
השקעה בנדל"ן בארה"ב
נדל"ן
האם השקעה בנדל"ן בארה"ב היא צעד פיננסי חכם?

השקעה בנכסי נדל"ן בשוק האמריקני הינה אפשרות מרתקת למשקיעים בעלי חזון ארוך טווח. מגמות שוק חיוביות וסביבה כלכלית יציבה, יוצרות הזדמנויות פוטנציאליות לעליית ערך השקעות וזרם הכנסה עתידי. במאמר זה

3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא
משכנתאות
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא

נתונים שהגיעו לידינו לאחרונה הראו שמספר מסורבי המשכנתא עלה באופן ניכר בחודשים האחרונים. עובדה מצערת זו גרמה לנו לכתוב את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את הנושא למודעות ולהפחית את הסיכוי

לייעל את העסק שלך
עסקים
איך לייעל את העסק ב-3 צעדים פשוטים

רוצים לחסוך זמן, כסף ולשפר את תוצאות העסק? בעולם העסקי התחרותי של היום, יעילות היא המפתח להצלחה. ייעול תהליכים, ניהול נכון וחיסכון בזמן יאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת –

4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות
ביטוחים
4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לרכוש ביטוח בריאות פרטי, לפני שאתם עושים את הצעד הזה חשוב לבדוק מה הביטוח שהכי מתאים לכם. כל חברות הביטוח הגדולות בארץ מציעות ביטוח