המדריך השלם למשלם המיסים

משכנתא צמודת מט"ח למי זה מתאים

בעוד שחלק מאיתנו יחתמו על תמהיל משכנתאות מסוג מסוים, חלקנו האחר יתאים את תמהיל המשכנתאות שלו בהתאם לצרכים שונים. בימינו ישנם לא מעט מסלולי משכנתאות, ביניהם יהיה צורך לבחור את המסלולים הנכונים לכם לא רק להיום, אלא גם לעתיד שיבוא. אם כך, למי תתאים משכנתא צמודה למט"ח?

משכנתא צמודת מט"ח גם נקראת משכנתא צמודה למטבע חוץ. היא בדרך כלל תתאים לאנשים שרוכשים נדל"ן במטבע חוץ. אלו עשויים להיות עובדי הייטק, כמו כן אנשים אשר מרבית ועיקר עבודתם מתבצעת מעבר לים. אם אתם עומדים לקחת משכנתא ואינכם עובדים אל מול מטבע חוץ, רוב הסיכויים שסוג המשכנתא הזה  אינו עבורכם. יחד עם זאת, עדיין כדאי לקבל מידע על משכנתאות מכל הסוגים מיועץ המשכנתא שלכם. לאחר שתקבלו את כל המידע, תוכלו להחליט מה הוא תמהיל המשכנתאות המומלץ עבורכם.

 

כדאי לקבל מידע על משכנתא מט"ח אם אני לא עובד בחו"ל?

גם אם אתם לא עובדים בחו"ל, וגם אם אתם לא עובדים אל מול מטבע חוץ, עדיין כדאי לפעמים לפזר סיכונים. פיזור הסיכונים מתבצע על ידי בחירת מסלולים שונים של משכנתאות, לרבות מסלולים שצמודים למט"ח. מיד נדבר גם על מסלולי משכנתאות נוספים.

בין אם אתם עובדי הייטק או עובדים בתחומי עיסוק אחרים, יהיה חשוב להתייעץ עם יועץ המשכנתאות שלכם לגבי מסלולים אלו. זה נכון שיש סיכון מסוים בלקיחת משכנתא הכוללת מסלול שצמוד למט"ח. הסיכון הוא בכך, ששער הדולר או האירו עשויים להשתנות ולהוביל לשינוי בהחזרים החודשיים. יחד עם זאת, אם שער הדולר או שער האירו יורדים, אז בדרך כלל לוקח המשכנתא נהנה מהחזרים חודשיים נמוכים. כמובן, באותם החודשים שבהם השער של מטבע החוץ הוא נמוך.

 

אילו עוד מסלולי משכנתאות קיימים בימינו?

בעוד שחלק מהאנשים יחתמו על משכנתא צמודה למדד המלווה בריבית שמשתנה, חלקם אחר מהאנשים יחתום על משכנתא לא צמודה בריבית משתנה. בנוסף לכך, ישנן גם משכנתאות הכוללות מסלולים של משכנתא לא צמודה בריבית קבועה.

משכנתא זו למשל (משכנתא לא צמודה בריבית קבועה), תתאים למי שמחפש אחר שקט נפשי וגם ודאות מסוימת. אמנם הוודאות היא לא מובטחת במאת האחוזים, אבל אין ספק שהיא מובטחת יותר מאשר במסלולים שבהם הריבית משתנה.

 

עם מי כדאי להתייעץ כדי לקחת משכנתא?

בסופו של דבר, הכי חשוב לבחון לעומק את תמהיל המשכנתאות המוצע לכם על ידי יועץ משכנתא. אם תרצו, תוכלו גם לקבל ייעוץ בבנק המשכנתאות, מה שבדרך כלל פחות מומלץ. ולא בגלל שבנק המשכנתאות אינו מקצועי דיה, ממש לא. פשוט מכיוון שלבנק המשכנתאות יש אינטרסים משלו. ברגע שהוא מציע לכם מסלול משכנתא מסוים. זה אומר שהוא מרוויח עליכם. מאידך, יועץ משכנתאות פרטי יהיה אובייקטיבי.

משכנתא

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא
משכנתאות
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא

נתונים שהגיעו לידינו לאחרונה הראו שמספר מסורבי המשכנתא עלה באופן ניכר בחודשים האחרונים. עובדה מצערת זו גרמה לנו לכתוב את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את הנושא למודעות ולהפחית את הסיכוי

לייעל את העסק שלך
עסקים
איך לייעל את העסק ב-3 צעדים פשוטים

רוצים לחסוך זמן, כסף ולשפר את תוצאות העסק? בעולם העסקי התחרותי של היום, יעילות היא המפתח להצלחה. ייעול תהליכים, ניהול נכון וחיסכון בזמן יאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת –

4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות
ביטוחים
4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לרכוש ביטוח בריאות פרטי, לפני שאתם עושים את הצעד הזה חשוב לבדוק מה הביטוח שהכי מתאים לכם. כל חברות הביטוח הגדולות בארץ מציעות ביטוח

קבלת רישיון עסק
עסקים
קבלת רישיון עסק ב – 5 צעדים פשוטים

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע עבור כל בעל עסק. היא מבטיחה, שהעסק עומד בכל הקריטריונים שהוגדרו על ידי הרשויות והגורמים השונים הרלוונטיים לעסק. עם זאת, תהליך קבלת רישיון עסק