המדריך השלם למשלם המיסים

כמה עולה הובלת משרדים?

בתור בעלי עסקים, מעבר של עסק יכול להיות רגע מלחיץ. מעבר לחששות, ההעברות המורכבות, העובדים הרבים וקשיים נוספים הכרוכים בכך, העסק צריך להמשיך להכניס בכל זמן והמטרה היא לצמצם את הזמן בו העסק עובד באופן חלקי או לא עובד כלל. בנוסף לכל שאר האילוצים וההנאות במעבר המשרד, המעבר עצמו כרוך בהוצאות רבות – ציוד משרדי, תשלום להובלות, ניקיון וזה רק על קצה המזלג. כחלק מתכנון ההוצאות העתידיות לקראת מעבר המשרד בכלל התחומים, חשוב להבין את עלויות הובלת המשרדים עצמם. ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב במאמר הבא.

הובלת משרדים – כל העלויות שחשוב להביא בחשבון

העברת משרד היא תקופה מורכבת. העסק ממשיך לעבוד, ובו בעת כל העובדים, הציוד החשמלי והמשרדי עוברים למיקום חדש, לעתים אחרי שיפוץ ארוך ומורכב גם הוא. כשמדובר על העלויות והחישובים הכלכליים של המעבר, אחד השיקולים שכדאי להביא כחלק מהחשבון הכולל הוא עלויות ההובלה.

מה כולל שירות הובלת משרדים

מחיר ההובלה וכן השירות הניתן בעבורו משתנה בין חברה לחברה, אך חברת הובלות מקצועית תספק לכם הובלת משרד מא' ועד ת'. ראשית, המובילים יגיעו עם כלל הארגזים ואמצעי האריזה ליום ההובלה, ויארזו את כל הציוד המשרדי. בנוסף, את כל הציוד המשרדי הגדול – שולחנות, כיסאות, שידות וכד' יפרקו ויובילו למשאית. בהגעה למשרדים החדשים, המובילים לא רק יפרקו את כל הציוד – אלא ירכיבו את הציוד המשרדי המפורק במקומו החדש, יפרקו את הציוד מהארגזים ביעדם כך שכל מה שיישאר לכם הוא להתרווח ולהמשיך לעבוד.

מה משפיע על מחיר הובלת משרדים

הקריטריונים המשפיעים על מחיר הובלת משרד לרוב דומים להובלת דירה, עם סדרי גודל שונים בהתאם לגודל החברה:

גודל וכמות המשרדים – מחיר ההובלה ישתנה אם מדובר על בניין שלם של חברה או מספר משרדים שכורים. הן גודל המשרדים עצמם כחדרים והן כמות המשרדים והקומות משפיעים על המחיר.

הציוד אותו יש להעביר – הציוד אשר נמצא בתוך המשרדים גם הוא מהווה קריטריון משמעותי למחיר ההובלה. האם הציוד ניתן להובלה במעלית ובארגזים, או שיש צורך לפרק? האם נדרש מנוף? כל אלו משפיעים על מחיר ההובלה, בהתאמה למספר המובילים וזמן ההובלה.

יעד ההובלה – גם המשרדים החדשים משפיעים על מחיר ההובלה. ראשית, מרחק ההובלה בין המשרדים הישנים לחדשים. שנית, אם יש מורכבויות בפריקת החפצים במקומם החדש, כל אלו משפיעים על מחיר ההובלה.

שירותים נוספים – שירותים נוספים ומשלימים להובלה יכולים להיות משתלמים במקרים רבים, אך יתווספו למחיר ההובלה, לדוגמת שירותי אריזה.

מחירי הובלת משרדים

טווח המחירים משתנה בין הקריטריונים. עם זאת, ממוצע העברת משרד בעל חדר אחד נע בין 300-700 ₪. בהתאמה, ככל שמספר החדרים גדל, כך המחיר. למשל, הובלת משרד עם חמישה חדרים יכול להגיע למחיר של 3,500 ₪ ומעלה.

משרד

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
החזרי מס לעורכי דין

עורכי דין, בעיקר עצמאיים זכאים לעיתים להחזרי מס בדומה לעצמאים רבים אחרים, הפרוצדורה הכרוכה בקבלת החזרי מס לעורכי דין אינה שונה מהליך קבלת החזרי המס

המשך קריאה >>
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא
משכנתאות
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא

נתונים שהגיעו לידינו לאחרונה הראו שמספר מסורבי המשכנתא עלה באופן ניכר בחודשים האחרונים. עובדה מצערת זו גרמה לנו לכתוב את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את הנושא למודעות ולהפחית את הסיכוי

לייעל את העסק שלך
עסקים
איך לייעל את העסק ב-3 צעדים פשוטים

רוצים לחסוך זמן, כסף ולשפר את תוצאות העסק? בעולם העסקי התחרותי של היום, יעילות היא המפתח להצלחה. ייעול תהליכים, ניהול נכון וחיסכון בזמן יאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת –

4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות
ביטוחים
4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לרכוש ביטוח בריאות פרטי, לפני שאתם עושים את הצעד הזה חשוב לבדוק מה הביטוח שהכי מתאים לכם. כל חברות הביטוח הגדולות בארץ מציעות ביטוח

קבלת רישיון עסק
עסקים
קבלת רישיון עסק ב – 5 צעדים פשוטים

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע עבור כל בעל עסק. היא מבטיחה, שהעסק עומד בכל הקריטריונים שהוגדרו על ידי הרשויות והגורמים השונים הרלוונטיים לעסק. עם זאת, תהליך קבלת רישיון עסק