המדריך השלם למשלם המיסים

מהי החשיבות הפיננסית של מיתוג עסקים

מיתוג עסקי, זהו כלי חשוב ביותר שעסק צריך לעשות בו שימוש. מיתוג נכון מגדיר את המותג מול הלקוחות, יוצר אצלם אמון וביטחון בעסק, יוצר תדמית ברורה של העסק, וזיכרון לגביו. אי לכך, יש צורך בהתייחסות דקדקנית, לכל הפרטים הנוגעים למיתוג העסק.

 

למה צריך מיתוג עסקים

היצע המוצרים והשירותים הגדול, הקיים בכל תחום, מגדיל את התחרות בשוק, והחברות השונות עושות מאמצים רבים, על מנת למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות. מצד אחד התחרות מעלה את רמת המוצרים והשירותים, אולם מצד שני היא יוצרת לעיתים בלבול אצל הלקוחות, ומקשה עליהם לבחור איזה מוצר לרכוש.

 

מהו מיתוג עסקים

מיתוג עסקים הוא מהלך אסטרטגי, המבדיל את העסק ממתחריו, ובא לידי ביטוי באופן חזותי, בתמונה ובשפה, המלוות את העסק. כאשר התמונה והשפה נטמעות, הן משקפות את הערכים של העסק, וניתן דרכם להעביר מסרים ברורים ללקוחות החברה, אמפתיה ורגשות אודות העסק, המוצר או השירות, ולחבר אותם אליו. עסק ללא מיתוג, הוא עסק לא מוגדר, שהמסרים שלו לא ברורים, השפה בה הוא פונה ללקוחות אינה ברורה, הוא אינו ניתן להגדרה, ולקוחות לא יזדהו אתו ולא ירכשו ממנו.

 

הלוגו

לוגו הוא חלק אחד במיתוג של העסק, אולם עליו מושתת המסר והצבעוניות של המותג, המופיעים בכרטיסי הביקור של העסק, אתר האינטרנט שלו ועוד. חשוב שהלוגו יהיה בנוי על 5 עקרונות: שיהיה פשוט, ורסטיליות, מיוחדות, נצחיות וזיכרון. לוגו שהוא רק אופנתי ועכשווי לא יהיה כזה לאחר מספר שנים, אולם לוגו שיבליט את המותג, תהיה לו נוכחות משמעותית. לא קיימת דרך אחת לעיצוב של לוגו, אולם המחשבה מאחורי הלוגו, צריכה להיות שברגע שהוא נראה על ידי לקוח, הלקוח ידע מהו, ולאיזה עסק הוא שייך.

 

פונטים

בחירת הפונט משמעותית גם היא בבניית המותג, ומה שהוא רוצה לשדר. פונטים מסוימים נושאים איתם אמירה קלילה ואחרים מתאימים למסר רציני, ישנם הפונים יותר לקהל הצעיר, ואחרים לקהל מבוגר. חשוב להתאים את הפונטים לקהל הלקוחות של העסק.

 

תהליך המיתוג

תהליך המיתוג, מתחיל בבדיקה של כל הצרכים של העסק כיום ובעתיד, ומהם צרכי הלקוח, להיכן הוא מעוניין להוביל את העסק, וכן מהו המסר שהוא רוצה להעביר על ידי העסק, ומי הקהל אליו הוא מכוון. כל זאת, לצורך בנייה של מעטפת שיווקית מלאה. תהליך המיתוג כולל גם ביצוע חקר לגבי העסקים הנוספים, המתחרים בו, הקיימים בתחום. תהליך של מיתוג עסק כולל תוצרים מגוונים כגון:; לוגו, הדמיות אתר אינטרנט, דף נחיתה, עוד, כולם בשפה אחידה, מובדלת מהמתחרים.

 

לסכום

מיתוג עסקים הוא מהלך אסטרטגי, המבדיל את העסק ממתחריו, ובא לידי ביטוי באופן חזותי, בתמונה ובשפה, המלוות את העסק, כדי שלקוחות יזדהו אתו וירצו לרכוש ממנו. תהליך המיתוג, מתחיל בבדיקה מקיפה של צרכי העסק ומטרותיו.

 

לוח מדדים

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא
משכנתאות
3 סיבות לכך שתהיו מסורבי משכנתא

נתונים שהגיעו לידינו לאחרונה הראו שמספר מסורבי המשכנתא עלה באופן ניכר בחודשים האחרונים. עובדה מצערת זו גרמה לנו לכתוב את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את הנושא למודעות ולהפחית את הסיכוי

לייעל את העסק שלך
עסקים
איך לייעל את העסק ב-3 צעדים פשוטים

רוצים לחסוך זמן, כסף ולשפר את תוצאות העסק? בעולם העסקי התחרותי של היום, יעילות היא המפתח להצלחה. ייעול תהליכים, ניהול נכון וחיסכון בזמן יאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת –

4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות
ביטוחים
4 דרכים לעשות השוואה בביטוחי בריאות

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לרכוש ביטוח בריאות פרטי, לפני שאתם עושים את הצעד הזה חשוב לבדוק מה הביטוח שהכי מתאים לכם. כל חברות הביטוח הגדולות בארץ מציעות ביטוח

קבלת רישיון עסק
עסקים
קבלת רישיון עסק ב – 5 צעדים פשוטים

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע עבור כל בעל עסק. היא מבטיחה, שהעסק עומד בכל הקריטריונים שהוגדרו על ידי הרשויות והגורמים השונים הרלוונטיים לעסק. עם זאת, תהליך קבלת רישיון עסק